11.12.2011

İhtiyaç

Hayır,hayır bunu  yapamam. En azından yapmamalıyım. Basit mantık bu ; daha fazla devam edersem daha fazla olur.  Daha fazla mı? off..
Düşünsene daha fazla. Fazlayla bu kadar kötü olurken dahasıyla ne olur?  Söylememeliyim.
Yazmalıyım.  Senin hakkında yazı yazmalıyım.  Hem parçalanmıyorum böyle ..  Sanırım.

Belki yine bir şeyler çizmeye başlarım.  Hayır,  onu da yapmamalıyım.  Sadece.  Okumalıyım.  Doğru kitaplar okumalıyım.  Düşünmemeliyim.
Düşündükçe canımı yakıyorum.  Kendi kendimin .Yalnızken gülümsemek için ,fotoğraf makinesini self timer’a ayarlıyorum.
Gülümsüyorum.  Gördün mü? Bilmem..
Çok mutluyum.  Sadece.  Seni fazla.  Birazcık fazla seviyorum,olamaz mı?
Ama bunu yazıyorum.  Yazmalıyım.  Söylememeliyim.


Son.

Bir kere daha.

Bir taneden de bir şey olmaz.

12 yorum :

  1. :) yine güzel bir yazı ve güzel bir görsel paylaşımı :)
    seni okumak çok keyifli,ellerine sağlık :)

    FidoLand

    YanıtlaSil
  2. Bir taneden birşey olmaz ha? ;-)

    YanıtlaSil
  3. bazen ihtiyaç duyuyor insan...

    YanıtlaSil
  4. Bir tane

    ..

    Bazen sonu oluyor herşeyin

    YanıtlaSil
  5. Fidoland, :) teşekkürler

    Ecehan, yani olmaz umuduyla ;)

    YanıtlaSil
  6. greta, hemde nasıl..

    Klark, biliyorum.. bilmesem daha farklı olurdu zaten.. ;) umut işte.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel, çok içten...

    YanıtlaSil
  8. bazen "son bir taneler" hiç bitmek bilmiyor...

    resme bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. Pollyanna, çok teşekkürler

    nini, çok haklısın ;) bende çok sevdim
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. çok hoş olmuş ellerine sağlık.. çok değişik bi tarz

    YanıtlaSil
  11. ah bu sevdalar ne acıdır değil mi? ama herşeyin sonu vardır bu acının da sonu olucak deneyimlerime dayanarak söylüyorum inan bana hayat güzel nefes almaktan daha ötesi yok sakın unutma:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil