25.12.2011

Hayat yapım sundu ,gitti



Oturmuş karşılıklı konuşan iki insan - biri susunca diğeri konuşan -  biri kadın biri adam ..
kadın , koca bi kenti ateşe verip sözleriyle , ellerini ısıtan ; adam , aklının sol köşesine tüneyen düşünceleriyle yalnızlaşan ama ,
bir musibet içinde bin nasihate grek kalmadan beliren  ışık huzmesinn ortasnda ıslanırken birlikte
balkanlardan gelen tum soguk hava dalgalarını biz *den uzak tutan ..
ağır çekimde , üstelik kapalı gişe oynayan bu filmi göreblmek için can attığım onca zamanın hatrına , enstantane değeri yukseltilmiş bi fotograf makinesi gibi saniyenin onbinde birini bile kaydettim ben !
filmin sonunu bekledim , yanımdayken özledim , yalnzlaşan o adamın kirpiğini öptüm ben !

12 yorum :

  1. yine yapmışsın yapacağını!!çok beğendim özellikle de 'enstantene değeri yükseltilmiş bi fotoğraf makinesi gibi saniyenin onbinde birini bile kaydettim ben! '
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Fidoo, ;) çok alştım ilk yorumlarına ;))
    tesekkürler ! :) ( iyi geceler bide :) )

    YanıtlaSil
  3. Yanımdayken özledim..Bir keresinde rüyamda eşimin öldüğünü görmüştüm o kadar ağladım ki,yanım da olduğu halde susturamamıştı beni..

    YanıtlaSil
  4. Nekadar etkili hoş bi anlatım.İçine çekti beni kayboldum kısacık bi an.

    YanıtlaSil
  5. İçindeki yangın, kalbin saniyede iki kere körüklemesiyle coşan bir ateş topunda eriyen ruhun yansımasıysa bu çifte kavrulmuş aşk,
    Ateşinde kor olup küllenmeye değer.

    Sonunu getirip sonsuzluğa adım atmak değil de,
    Ateşin kor olduğu zirvedeki o anı sonsuzlaştırmak gerek.

    YanıtlaSil
  6. sinirli parmaklar,:( çok üzücüymüş , sarılsaydın :)
    şehirlerarası aşk,gülümse ; çok çokk teşekkür ederimm
    Hayalbemol,alevi de ateşi de daha çok kelimelerle körüklenen.. hem üzen hem mtlu eden..iki insanın yasadıgı sürece devam eden işte..sonsuzluk görece..

    YanıtlaSil
  7. Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle, sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu yıllar dilerim.

    E.Çelik

    YanıtlaSil
  8. hayat yapım her zaman bıze ıstedığımızı sunmaz..
    yeni yılda umarım tüm isteklerine ulasırsın sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. durdurmahayatı, çok tesekkürler
    Puzzle. , güzel dilekler için sağolun; size de iyi seneler..

    biricitconsungunlugu, umarım ;) iyi senelerrrr
    MAZES, tesekkürlerr, sana da mtlu yıllar..

    YanıtlaSil