28.01.2009

Şimdi ben...




İsmini, cismini ,müziğini ,bile aslında hiç hatırlamadığım
ve işte arada bi reklamını gördüğüm o filmden şu anda aklıma gelen o oldugu için etkilenmek istiyorum (:

Uyanınca dakikalar süren sabah uyanmalarının yerini, bir anda kalkma düşüncesiyle değiştrmek de..
meselaaa yagmurlu ve gri bile olsa hiçbir pazar sabahını
değişmeyeceğim cumartesiye ; bilinsin ...
Sonra insanlar için üzülmeyi de bırakmam gerekiyordu artık ..
Her insanın pişman olucak yeterli zamanı olurdu ,hata yapmışlarsa eğer
ve ben de art niyet içeren herhangi bişi yapmadıklarından emin olmamalıym ki ,
onlara verdiğim zamanı dogruuyu anlamak için kullansınlar..

Hem zaten canım yandıysa ;ama böyle afilli bi şekilde ,kanırttıysa bile beni,
savarken basımdan istemediklerimi dünyanın döndüğünü de
kendime hatırlatmalıydım..
Öyle hemen kırılan biri olmadım zaten de ,
hassas olduguma dair dedikodular biçoklarının
kulaklarına çalındı..

Onların ,zihnimin bulanmasını istemelerinin sebebi ,
aslında hayranlıklarından kaynaklanıyordu
ve
bu itiraflarını geri alıcak vakitleri olamadığı için bende mütevazi olamıcam hiç (:




3 yorum :

  1. Benim içimdeki küs kuzunun kusamakdıkları bunlar
    :)) TEŞEKKÜRLER AYNA OLDUĞUN İÇİN

    YanıtlaSil
  2. toplayıp biriktirip ordan burdan, içimde şekillendrip ,sonra inandığın şey yapmak ve benzerlerini bulmak burda, cok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. bazen hassasmı yoksa değilmisin kararını başkalarının vermesi ?? değişken

    YanıtlaSil