28.01.2009

İçimde sonsuzluk var..




ahh diyorum.. Şu kış geçip gitse diyorum sürekli..
buhranlarımı,halsizliğimi filan , asık suratımı alsa götürse kendisiyle beraber..
şeker gibi bi kız getirse gelen bahar..
kedime sarılsam , sarhoş olsam , sadece gülümsesem leyla modunda olsam ..
zararsız ziyansız yasasam , hiçbir müdahale olmadan ve de tamamiyle bana endeksli..
kimsenin beni üzmesine izin vermesem diyorum .. öyle istiyorum ..istek işte benimkisi..

bir arkadasmla sadakatten konustum dün gece..onun yasadım dediğii ilk ve tek aşkının bana nasıl cocukça ve olasılık dısı geldiğinden filan ..
Sonra da sabaha karsı eteğimdeki tasları döktüm teker teker , huzurluyumda şimdi..
Çoğuyla hiç birsey paylaşamıyacağım insanların olması etrafımda bundan birazda.. sen ne yasarsan yasa ,
ne olursa olsun hayatında senin kusursuzlugun asla bozulmuyor onlara göre..
sen prenses olmak istiyorsan prensessin, öyle işte tinkerbell filansın onların gözünde..

Lafları öyle geçiştirdğime bakmayın..Aslında biliyorum ki bu dunyada hersey sadece benimle ilgili..
benimle ve benim sevdiklerimle.. benim dünyam çünkü..
sana da senin dünyan.. kural bu..
Kısıtlanmış olsa da nefesi nerede alacağım ,bi yere kapatılmadım henüz..Yumusacık yastıgmda uyuyabiliyorum hala..
Evet hayat gercekten garip ,vapurlar filan.. kabul ediyorum bende ..
Huzursuzdum biraz, iç hesaplaşmalar filan uzak kalmak istedim yine de..
Kimse farketmiyor, bilmiyor hayatını potansiyel yarıladığını,
fazladan harcanacak, birşeyi didikleyip heba edecek zaman yok..
Üzülme insanlar için sende , anlamadıkları ve ya asla anlamıcakları için üzülme, şefkat filan da gösterme..
Ya da sadece bi süreliğine yap bunu...
Kendini dinle..
önemse..
dinle..



3 yorum :

  1. baharı bekleme!
    Görmek lazım bu yazıların sahibinin neşeli yüzünü

    YanıtlaSil
  2. bazen yaz günü kışı yaşarsın içinde . ne önemi varki dışsallığın . paylaşmamak bir o kadar erdemli , bir o kadar yalnız

    YanıtlaSil