25.02.2021

hepsi geçti


Tüm hayatımda hiçbir şeyin ortasında kalmamakla ilgili bir huy edindim ben. Bu huy ; pek çok şeye yolaçtı.
Doğru ya da yanlış, kötü ya da iyi , sevgi ya da sevgisizlik, samimiyet ya da soğukluk
Siyah ya da beyaz.
Bunların hiçbirinin ortasında durmuyor, acabasını düşünmüyorum.

Kırılmak , inanılmaz keskinleştiriyor insanı . Buna inandım.
hatta kırılmak ötesi parçalanmak , parçalara ayrılmak , ayrılan parçaların boşlukta uçuşmaları ne kadar da imkansızlaştırıyor yeniden bir araya gelmelerini.
çok enteresan hayat,
Sana yapılanların bedelini bile sana ödetmeye kalkıyorlar.
Kimse de dönüp sormuyor ; Sen ne yaşadın? diye.
En yakının bile..
Üzerine yıkılıyor hersey, seni üzen şeylerin bile telafisi sana kalıyor.
Sen hep sağlam durduğun için, sorunsuz olduğun için ;
Görevinmiş gibi.

Ben , doğduğu güne kalbimde şenlikler düzenlediğim bi insan tanıdım.
O insan artık yok.
Bi yerlerde yaşadığına dair olan inancıma , toz tanesi kadar olsa bile tutunduğum zamanları geride bırakıyorum yıllar geçtikçe.
Gördükçe ,
onun için düşündüğüm şeylerin başka insanlara yapıştırılmasına ve nasıl da eğreti durduğuna şahit oldukça ,
İnanamamalarımın yerini kabullenmekler aldıkça

büyüyorum.

Beni çocukluğumdan itibaren büyüten ,
Aslında beni ben yapan şeylere olan katkısını düşündüğümde ; yıllar geçse de bunu yapmaya devam etmesini anlıyor, buna izin verdiğim için kızmıyorum kendime.

 
Artık hiçbi şeyin acısını kendimden çıkarmıyorum. 

Bunca yıl boyunca hırpaladığım her yanım için , sorguladığım her konu için kendime koşulsuz bi sevgi, sonsuz bi şefkat sunmaya başladığımdan beri saçlarım bile elektriklenmiyor sanki eskisi gibi.

Farkediyorum artık.
Biliyorum
Hepsi geçti. 

 

 

 

 

1 yorum :

  1. Kimse söylemedi bize yıllar gülen gözlerindendeki ışıltıları söndürecek, hayat sevinçlerini hüzün perdeleriyle örtüp, sevdiklerini senden koparacak demedi. Biz öğrendik acıya acıya, kanaya kanaya yüreğimiz. Anca geldik kendimize. Bu durakta sevgi, umut, mutlulukla birlikte bekliyormuş bu da hayatın mükafatıymış sen kendini sevdiğinde oluyormuş...

    YanıtlaSil