15.12.2012

beyaz giyme toz oluruz, biz arada böyle tuz buz oluruz




boy boy kumbaralarımız var bizim seninle. içi kelimelerle dolu. bazen açmışken kutuyu ,söylemişken güzeli diyip kapatıyoruz o bahsi
ve çekiyoruz o kucuk yeşil keseden yeni cümlenin ilk harfini.

telleri yanık, kokusu keskin kahveler eslik ediyor her seferinde. eş zamanlı kahvaltı yapıyor belkide camdan cay bardaklarına dolup,dökülüyoruz.
içip ,içimizi ısıtıyor, en sevdiğimiz peynirin de yardımıyla aklanıyoruz tüm davalardan.
yürüyoruz, evin odalarını geziyoruz, ev büyüyor gözümüzde .
bazen aynı anda bazen bi kaç gün farkla kusur etmiyoruz kaygıda , yoklugumuzda müziklerimiz var, kitaplarımız var.dikkatlice okumuyoruz belki ama sırf
söylerken içimiz ısınsın diye deniz koyuyoruz her karakterin adını. çiziyoruz o cümlenin altını , kulağına fısıldayıp güvercinin, yolluyorz tahahhutlu , adres değişikliğinde haberimiz olsun diye.

bazen de
beni'i , biz'in üstünü örterken
ve
söylediğimiz son kelimeye kızarken buluyoruz kendimizi  ,

sahi.

(belki bi fikriniz vardır)

yanağıma düşen bu kirpik hangi kelimenizden düşüyor sizce .

6 yorum :

  1. Çekirdeksiz üzüm15 Aralık 2012 17:11

    O ne güzel bir başlık öyle . Yazılarınızı çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  2. O sahip olduğun boy boy kumbaraların renkleri o kadar güzel ki.Şuan zihnimin derinliklerinde renkli renkli irili ufaklı kumbaralar görüyorum. Sanırım içlerinden en güzeli seninki...
    Ve, bir şey daha görüyorum sanırım. O kumbaraların açılması için 2 tane anahtara ihtiyacın var. Biri sende, biri kimde bilmiyorum. Ve bir kaç şey daha görmek için zihnimin en ücra köşelerine uğruyorum. Minik bir bebeğin edasıyla usul usul, adım adım geziyorum. Ama göremiyorum. Her yer bembeyaz. Hemde gözümün gördüğü her yer. Sonra birden kendime geliyorum ve kendimi puslu bir aynanın karşısında buluyorum. Ellerimle aynadaki kiri temizliyorum. Sonra görüyorum ki sol gözümün hemen altında küçük bir kirpik var.
    Ve şuan şimdi şunu diyorum ki bu sorunun cevabını yalnızca sen bilebilirsin....

    Saygı ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleyse herkesin kirpiği karşısındakinin kelimesinden düşmüş.

      Sil
  3. Yazdıklarınız, aklınızdan geçenlerin tamamı değilmiş gibi. Sanki eksik kalan, tamamlanması gereken yerler, boşluklar var ama belkide hiç doldurulmaması gereken, istemediğiniz boşluklar.
    Kelimelerse o kadar zor, anlaşılmaz olabilir ki, siz neye göre karar verirseniz, yanağınızdan öylece süzülüp, uçar gider.

    YanıtlaSil