20.08.2011

Nasıl bilirdim ?


yazlık bi hayat

bunun hayalini kurmanın sonunu göremiyorum ben

bir adım daha ileri gidermiyiz
yada bi adım daha atıp ta o uzaklıkların boyunu ölçebilirmiyiz acaba..

içimde bi uzak
içimde bi tuzakla birleşti

yalnız olanların hayaletiyle benim yalnız anlarımın vehameti
sizler,

özellikle de sen!

henüz farkında bile olmadığın bu yalnızlığa hiç bi an mola vermeden
son sürat devam et

ve içindeki o ağaça çarp !

sen böyle devam ettiğin sürece
kimler hoşçakal dökecek arkandan

bak,..

yada sessizce gel kendine, içime su serp!

seç!

4 yorum :

  1. ağaca çarpınca meyveleri çürük meyveler kendiliginden düşer.

    YanıtlaSil
  2. çok sert ama samimi kelmeler, umarım yerini bulmuştur antiparadigma :)
    çok beğendim ben ama bana yazılsın istemezdim :)

    YanıtlaSil
  3. nasıl bilirdim cenaze sonrasını hatırlattı bana :0

    fena

    YanıtlaSil
  4. düşsünler Aycim , çıksın kel ortaya !

    acele etme , bende istemezdm :)

    dream no 7 , öyle de denilebilir tabi

    YanıtlaSil