12.05.2009

Yazdıklarım kendini kullanılmış gibi hissetti şimdi..


Seni düşünmek içinde bzim oldugumuz siyah beyaz fotograflar cektrmek gibi..
hani en nostaljiğinden
Bi de duyulan bi deklanşör sesi, senin parmağın sayesinde çıkan
sesin yada nefesin senin , nefes darlığı ceken düşüncelerim
buda yetmezki bize zaten hadi temmuzu bekleyelim
fotografla kalmayalım siyah beyaz kısa filmler cekelim..
çok yukleniyorum kalbime bi o kadar da beynime
yok bundan ötesi, sonum kısmı felç gibi bişi
Sesini duymadığım ,kelimelerini okumadığım -ve hiçte istemediğim- kaçıncı sabah ki
adını duydugumda ki tüyler ürpertisi
üşütüyor beni, dişlerimde gıcırdama sesi
artık son gunler sen bilmezsin..
o kadar hoş günler ki ,zorla pürüz arıyorum bi yerlerde ,döndürsün diye beni
bu kadar fazla dile getirmekte hislerimi ,neyin nesi
ben zaten kendimi anlamıyorum ,ama bu kendi kendime konusmak gibi..
asıl demek istediğim özledim,yine özledim seni..
şimdi, işte şu an gercekten üzgünüm
benim parmağım sayesinde cıkan deklanşör sesi
seni değil, allah kahretsin onu resmetti..





2 yorum :

  1. Bunu okurken arkada paganini çalıyordu ve beni mahfetti... çoook güzel yazmışsın... çoook...

    YanıtlaSil