1.03.2009

||| Sade |||



Eğildim ve kalbine seslendim , üzülüyormuydum bende bilmiyorum..

bi nefesllik üfledim, ziyan mı olmuştu canımızı yakan onca yaramız ve sen gizlemeden gösterebiliomuydun kabuk bağlamamış yaralarını bana, bilmiyorum..
kendineydi sadece husnu kuruntularının verdiği acının sebebi ,kesikler..
ve ben denedikçe daha da susamıyordum ,çünkü biz benzerdik ,farklı olan tek bir yanımız vardı oda bizi bizden eledi ,biliyorum..
sende biliyorsun aslında , kötüyü gören gözlerimiz ve dilimizin ucunda zehirlerimizle kaybettik rüyalarımızı, avucumuzdan düşürdük, tutup tutup tekrar düşürdük..
kaybettik işte..
çok mu nüksetti gece gece özlemin anlamadım ki..
nerden esti şimdi bunca kelime..
harflerimin bir araya gelmesinde kelebeksel bi kanat çırpış, bir araya gelen cümlelerde ironik bi yasanmışlık,
yazdıkça kendimde bi keşif amacı , demirsiz ve parmaklığı olmayan hücrelerin ardında, kolundan tutup zorla ortaya cıkardığım hisler..
Uykusu ağır taşların altında, gölgelerin içinde arayışlarım,gecmişmisin oralardan die..
yorgun düşüşüm bi süre sonra..
avuclarmla birlikte sıkışım gözlerimi de..
ardından yuttum bütün süsleri,yavan sectiğim kelimeler şimdi..
beni bekleyen yine herhangi bi sabah, herhangi bi saat yada her zamankinden farklı ne farkeder ki..
nası olsa hayat yine dener, üşenmeden tekrar eler..
kendi beynim döndüğünce, dönebildiğince uykuya dalışlarım,gidişlerim kendime..ama bu gece sanırım sana yazdım bunları
sade ve sadece..




4 yorum :

  1. bu ara okadar çok şey üst üste geldiki lanet hayatımda ve bu güzel yazın başıma gelenlerin bi kısmının tercümesi oldu tebrikler çok güzel bi yazı. ilgilenenlerdenim :)

    YanıtlaSil
  2. umarım sadece bu aralar geliyordur o lanet seyler uzerine.. ve
    sende rahata kavusursun bi an önce :))
    çok tesekkür ederim..
    bende keyifle takipteyim..

    YanıtlaSil
  3. özlemek bazen ölümden de zor.var çünkü halen nefes alıyor.

    YanıtlaSil